A megrendelés menete:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltse ki a lenti adatlapot, majd kattintson a Megrendelés gombra!
  2. A bruttó végösszeget utalja át a megadott számlaszámra. FONTOS! Az átutalási megbízás közlemény részében ne felejtse el feltüntetni a megrendelőlapon megadott cégnév és cím adatokat!
  3. Az átutalt összeg jóváírását követő 24 órán belül küldünk Önnek egy üzenetet – az Ön által megadott e-mail címre – mely tartalmazza a program aktiválásához szükséges információkat.
  4. A szoftver a letöltést, telepítést, valamint az aktiváló kód megadását követően használatra kész.
  5. A vásárlásról kiállított számlát postafordultával küldjük.

A nivosoft ügyviteli rendszer mellé kedvezményesen megvásárolható BaBér szoftver áráról és a feltételekről érdeklődjön nivosoft ügyfélszolgálatunkon.

Megrendelőlap

  1. (kötelező mező)
  2. (kötelező mező)
  3. (kötelező mező)
  4. (kötelező mező)
  5. (kötelező mező)
  6. (kötelező mező)
  7. (kötelező mező)
  8. Kérjük, válassza ki az igényeinek megfelelő csomagot!




  9. * A csomag az összes modult tartalmazza.

    ** A csomag tartalmazza a Könyvelési adminisztráció modult is.