A nivosoft egy könnyen kezelhető, kifejezetten felhasználóbarát ügyviteli programcsomag, mely rendkívül hatékony segítséget nyújt a könyvelési, számlázási, és tárgyi eszköz nyilvántartási tevékenységek elvégzése során.

A piacon jelenleg számos cég kínál moduláris felépítésű ügyviteli szoftvereket, azonban e programok közül csak kevésről mondható el az, hogy a fejlesztés során a jövőbeni felhasználók érdekei és igényei oly fokozott módon lettek volna figyelembe véve, mint a nivosoft esetében.

A nivosoft fejlesztése során kiemelt szempont volt, hogy:

  • A rendszer könnyen kezelhető legyen.
  • Az adatrögzítés rendkívül gyorsan és zökkenőmentesen legyen végrehajtható annak érdekében, hogy a felhasználó elkerülhesse a felesleges kattintásokat, gombnyomásokat.
  • A szoftver lehetőséget biztosítson az egér nélküli, kizárólag billentyűzettel történő használatra.
  • Az alapvető, kötelező riportokon túl elemzésekre, ellenőrzésekre is jól alkalmazható riportrendszert biztosítson.
  • Többnyelvű riportokra készítésére is legyen lehetőség.

A nivosoft programcsomag által kínált előnyök:

  • A Könyvelési adminisztráció funkció hatékony segítséget nyújt az irodai munka szervezése, a különböző bevallások, átvételi elismervények nyilvántartása, és a könyvelési statisztikák elkészítése során.
  • A rendszer olyan etalon beállításokkal kerül átadásra, mely lehetővé teszi a könyvelői munka azonnali megkezdését. Ugyanakkor speciális felhasználói igények esetén a könyvelés megkezdése előtt ezek a beállítások a felhasználó igényei szerint testre szabhatók, módosíthatók (pl.: számlatükör, stb.).
  • A szoftver több év együttes kezelésére is lehetőséget biztosít. Az összes könyvelt üzleti év egyetlen indító programból érhető el, így a szoftver indításakor azonnal kiválasztható a kívánt üzleti év.
  • A célszerűen kialakított jogosultsági rendszer lehetőséget biztosít a feladatmegosztásnak megfelelő adatvédelem biztosítására.
  • A rendszer üzembiztonsága magas szintű, köszönhetően annak a külön programnak, melynek segítségével az adatbázis mentése és visszatöltése végezhető.

A fejlesztés során a funkciók az alábbi modulokban kerültek kialakításra:

Bérügyviteli partnerünk a BaBér

Társaságunk a BaBér szoftver viszonteladója, ezért a nivosoft ügyviteli csomag mellé kedvezményes áron kínáljuk a BaBér bérügyviteli programot. A BaBér szoftverről bővebb tájékoztatás, illetve DEMO változat letöltési lehetősége a www.softc.hu oldalon található. A kedvezményes vásárlás részleteiről érdeklődjön nivosoft ügyfélszolgálatunkon.